REGULAMIN OŚRODKA SANATORYJNO-WYPOCZYNKOWEGO BALTIC W SOPOCIE
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu „BALTIC” i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie Gościa jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku oraz całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka „BALTIC” w Sopocie.
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokoje w ośrodku wynajmowane są na doby hotelowe bądź na okres określony w ofercie pakietowej.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godziny 15:00 w przypadku wykupienia pełnego wyżywienia pierwszym posiłkeim serwowanym będzie kolacja w dniu rozpoczynającym pobyt w obiekie i trwa do godziny 11:00 dnia następnego wraz z ewnetualnym spozyciem śniadania.
3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Ośrodek może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu – odmawiając udzielenia uzasadnienia.
4. Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Ośrodku w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za pobyt lub zagwarantowania preautoryzacji kartą Kredytową – płatności.
§3 WARUNKI REZERWACJI ORAZ ZAMELDOWANIA
1. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana i zaksięgowana na rachunku Bankowym Ośrodka przedpłata w wysokości 50% wartości. Brak zadatku może skutkować brakiem gwarantowanej rezerwacji.
2. W przypadku poinformowania Ośrodka do 30 dni przed planowanym przyjazdem w formie pisemnej Ośrodek „BALTIC” zwraca 50% wpłaconej kwoty zadatku.
3. W przypadku nieodwołania rezerwacji w w/w. terminie bądź nie dotarcie do Ośrodka ,zadatek nie zostanie zwrócony .
4. Opłata za pobyt w Ośrodku oraz opłaty dodatkowe (w tym opłata uzdrowiskowa 5,20 za dobę) pobierane są w dniu przyjazdu do obiektu podczas rejestracji.
5. Gość przybywający do Ośrodka zobowiązany jest do dokonania zameldowania w recepcji zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych wraz z późniejszymi zmianami.
5. W przypadku rezygnacji w trakcie pobytu, Ośrodek nie zwraca jakichkolwiek opłat za pobyt w obiekcie.
6. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
7.Gość ośrodka nie może przekazywać pokoju osobom trzecim w tym kluczy do pokoju przez cały okres pobytu w obiekcie.
8. Osoby niezameldowane w Ośrodku mogą przebywać w pokoju w godzinach 8:00-22:00.
Przebywanie w pokoju po 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na 100% odpłatne dokwaterowanie osoby za zgodą recepcji niezameldowanej do pokoju Gościa ośrodka według cen pełnych obowiązujących w dniu dokwaterowania.
9. Ośrodek zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania Gościa w powyższym przypadku.
10. Ośrodek może odmówić przyjęcia oraz zakwaterowania Gościa, który podczas wcześniejszych pobytów naruszył regulamin obiektu – OSW BALTIC w Sopocie.
§4 USŁUGI
1. Ośrodek świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłoszenie do Recepcji co umożliwi obsłudze Ośrodka poprawę standardu oraz jakości świadczonych usług.
3. Ośrodek ma obowiązek zapewnić Gościom:
– warunki do pełnego i nieskrępowanego pobytu,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Ośrodku,
– sprzątania pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,
– natychmiastowej reakcji na zgłaszane uwagi, usterki oraz zastrzeżenia.
4. Dodatkowo na życzenie gościa, Ośrodek świadczy nieodpłatne następujące usługi:
– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
– zamawianie taksówki,
– udzielenie wszelkich informacji związanych z działalnością ośrodka,
– udzielenie innych informacji oraz porad, które pomogą Gościom podczas pobytu w naszym Ośrodku.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
Opiekunowie prawni ponoszą wszelką odpowiedzialność zarówno prawną jak i materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość w obiekcie ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych w Ośrodku, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających osób. Ośrodek zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe do pełnej kwoty dokonanych szkód.
3. W przypadku naruszeń postanowień Regulaminu, Ośrodek może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Taka osoba jest zobowiązana do uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz opuszczenia na wniosek Dyrekcji Ośrodka.
4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
5. Ośrodkowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Ośrodka w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nie uregulowaniem w całości lub jakichkolwiek części należności za świadczone usługi.
6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju bądź dostępnych w Recepcji Ośrodka.
§6 RZECZY OSOBISTE
1. Odpowiedzialność Ośrodka za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Ośrodka regulują przepisy art. 846-849 Kodeksy Cywilnego.
2. Ośrodek nie przyjmuje depozytów zarówno w formie pieniężnej jak i rzeczowej.
3. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
4. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez gościa mogą zostać odesłane na wskazany adres na koszt własny gościa.
5. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Ośrodek przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego miesiąca. Po upływie tego okresu przedmioty zostaną potraktowane jako bezprzedmiotowe i bezosobowe.
§7 CISZA NOCNA
1. W Ośrodku obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 06:00.
2. Na czas ciszy nocnej w obiekcie zostaje wyłączana winda.
§8 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje w obiekcie przyjmuje Recepcja.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Ośrodek nie zezwala na obecność zwierząt w obiekcie.
2. W pokojach i innych pomieszczeniach obiektu (poza wyznaczonymi miejscami na zewnątrz budynku) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz innych używek. W przypadku nie zastosowania się do powyższych zaleceń pobierana będzie dodatkowa opłata w wysokości minimum 500 zł + VAT na dodatkowe, specjalistyczne sprzątanie związane z odświeżaniem pokoju.
3. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni, amunicji, wyrobów łatwopalnych, materiałów wybuchowych oraz chemicznych.
4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy Baltic w Sopocie dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Ośrodku. Gość ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
5. Zabrania się zakłócania spokoju na terenie Ośrodka, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą lub irytują pozostałych Gości w Obiekcie.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia – nie naruszając ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
§10 AKCEPTACJA REGULAMINU
1. Niniejszy regulamin jest dostępny w Recepcji Ośrodka oraz udostępniany zainteresowanym Klientom przed zawarciem umowy rezerwacji.
Obsługa Ośrodka będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości w obiekcie.
DYREKCJA OŚRODKA SANATORYJNO-WYPOCZYNKOWEGO BALTIC W SOPOCIE